Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

SECCIÓ Jordi Sargatal: "Els nens, en comptes de tenir tortugues a casa, haurien d’anar-les a veure a altres llocs

11/04/2019

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

00:00:0000:00

Coneguda com a tortuga gegant d'Alrabra, és originària de l'arxipèlag de Seychelles i és una de les més grans que es coneixen, amb uns mascles que poden arribar als 250 quilos de pes i fins a 165 en el cas de les femelles. Sargatal en relació a aquest tema ha dit que "els nens en comptes de tenir tortugues a casa, haurien d'anar-les a veure a altres al zoo".


Sargatal a més, ha dit que "s'ha posat de moda anar veure Cetacis, però no està bé que quan surtin, hi hagi 25 vaixells empaitant-lo, perquè s'espanta i torna a amagar-se".


Finalment, ha explicat que "les tórtores quan estan fent el niu, és fan moltes carícies i d'aquesta acció nosaltres hem agafat la frase de "tortolitos" quan parlem de dos enamorats" i que "la pobra tórtora europea, a causa dels canvis de cultiu, ha anat baixant i llavors la tórtora turca ha anat pujant, ja que, és més de ciutat i de poble".


Episodios anteriores

Seleccione una fecha o rango de fechas

 
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir