ENTREVISTA Meritxell Batet (PSC): "Indult? No fem futuribles, no avancem esdeveniments"
17/04/2019
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
La Ministra de Política Territorial i Funció Pública, Meritxell Batet, ha comentat que és temps de "refer consensos, és una de les claus si volem resoldre el problema de fons. Els que ens presentem a les eleccions hem de respondre a través del diàleg dins la llei i no hi ha més marge".
"En aquestes eleccions ens hi juguem la configuració de la futura dreta" i ha afegit: "Ahir al debat, la senyora Álvarez de Toledo va posar en dubte els consensos més bàsics que hem aconseguit com a democràcia com la llei de violència de gènere".
"Hi ha dues possibilitats: un govern que nega el diàleg i vol suspendre de facto l'autonomia de Catalunya, aplicant un 155 permanent, com el PP, Cs i VOX, o bé un govern d'esquerres presidit per Pedro Sánchez".
Batet ha assenyalat que "hi ha dues dretes que són PP i Cs que en comptes d'aïllar l'extrema dreta, l'han abraçat" i ha demanat "més socialdemocràcia, lluita contra la desigualtat i la pobresa, no pot ser que tinguem els índexs que tenim. Els pressupostos que vam presentar per lluitar contra tot això van ser vetats per la pinça entre la dreta i els independentistes. Hem de reivindicar la democràcia i tornar als bàsics per combatre l'extrema dreta, la demagògia i el populisme", ha explicat la Ministra.
A més a més, ha destacat que "les respostes dels altres partits polítics són de ruptura i de manteniment del conflicte (...) d'imposició a una comunitat autònoma, això no és una resposta de solució, és una resposta de conflicte. L'única resposta vàlida és el diàleg dins la llei".
Episodios anteriores
Seleccione una fecha o rango de fechas
Koldo García asegura que Jéssica Rodríguez chantajeaba al exministro Ábalos
El que fuera asesor del exministro se defiende en el Supremo del testimonio del comisionista Víctor de Aldama en el juicio por el 'caso mascarillas' y asegura que era un simple asistente que ayudaba a Ábalos a reducir su carga de trabajo.
30/04/2026 | 00:35
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0000:35El comisario que investigó la Gürtel, sobre el 'caso Kitchen': "Fue una operación policial sin contar con la autorización judicial"
El inspector jefe de la UDEF, Manuel Morocho, ratifica en el juicio de la Audiencia las presiones que sufrió por parte de sus superiores sentados en el banquillo para eliminar de sus informes los nombres de Rajoy y el marido de Cospedal.
29/04/2026 | 00:36
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0000:36¿Usas el ordenador de la empresa para cosas personales? Este es el mayor error que puedes cometer (y cómo evitarlo)
Luz Rodríguez aclara las mayores dudas sobre el uso del portátil corporativo
29/04/2026 | 02:20
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0002:20Un año después del apagón siguen sin dirimirse las responsabilidades
Aunque todos los informes coinciden en la causa -falló el control de tensión- serán los tribunales quienes tengan que determinar quién fue el responsable último de evitar que una concatenación de incidentes derivase en el cero eléctrico del pasado 28 de abril.
28/04/2026 | 03:00
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0003:00Se cumple un año del gran apagón
Se cumple un año del gran apagón
27/04/2026 | 04:00
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0004:00La princesa Leonor estudiará Ciencias Políticas en la Universidad Carlos III de Getafe (Madrid)
27/04/2026 | 01:00
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0001:00El Athletic se atasca fuera de San Mamés y merma sus opciones de Europa para la próxima temporada
26/04/2026 | 00:20
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0000:20Comienza la cuenta atrás para un Surne Bilbao que pretende repetir la historia
26/04/2026 | 00:15
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0000:15Se cumple un año del gran apagón
Se cumple un año del gran apagón
27/04/2026 | 04:00
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0004:00Se cumplen 100 días del accidente de Adamuz
Se cumplen 100 días del accidente de Adamuz
26/04/2026 | 04:20
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0004:20





