Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

ENTREVISTA Jaume Collboni (PSC): "Barcelona té una crisi d' inseguretat. Hi ha hagut un increment dels fets delictius i el govern ha d'actuar"

11/07/2019

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

00:00:0000:00

"Mirem al futur, iniciem una nova etapa al govern de Barcelona. Comptem amb un govern amb una organització que respon exactament a les necessitats que creiem que té la ciutat", ha dit Jaume Collboni en referència a la relació del seu partit amb els comuns.

Pel que fa a la inseguretat que s'està vivint a la capital catalana els últims mesos, el polític ha puntualitat: "Barcelona no és estructuralment insegura, té una crisi d'inseguretat. Ara, és clar que no només és una qüestió de percepció. Les dades són contundents. Hi ha hagut un increment dels fets delictius i el govern ha d'actuar".

El socialista també ha parlat sobre la Taula per l'Emergència Climàtica que va tenir lloc ahir a Barcelona. "Les grans ciutats tenim la primera responsabilitat de reduir les emissions, per tant totes les advertències de la UE les hem de prendre molt seriosament. Tot passa per, en primer lloc, canviar el xip de la nostra forma de vida", ha sentenciat.

En referència a les negociacions per la investidura de Pedro Sánchez, Collboni ha assegurat: "És evident que @sanchezcastejon va guanyar de forma clara i que el govern monocolor és viable. He de dir que qui té la darrera paraula és el president i crec que ho està fent amb rigor i claredat".


Episodios anteriores

Seleccione una fecha o rango de fechas

 
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir