Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

ENTREVISTA Guillermo Chirino i Maria García: L'emergència climàtica

11/07/2019

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

00:00:0000:00

"Estem en una situació d'emergència climàtica i ciutats com Barcelona són les principals culpables a causa de les emissions tan altes que generen. Ahir la UE ens va tornar a avisar i no podem perdre més temps", ha explicat Maria Garcia, portaveu d'Ecologistes en Acció Barcelona.

"Ahir vam presentar 7 mesures urgents que no necessiten grans inversions i que poden reduir les emissions dràsticament. Si aquesta és una prioritat del govern, no pots convocar quatre tallers i ja, cal plantejar polítiques que donin solució", ha afegit.

Per la seva banda, el portaveu de Friday for the Future Barcelona, Guillermo Chirino ha recordat: "Estem en una situació dramàtica i només tenim 11 anys per parar aquesta emergència si no volem un col·lapse global. L'ajuntament, que hauria de ser a punta de llança, només fa treballs cooperatius. Calen, a més d'aquesta pedagogia, mesures dràstiques".

"Hem presentat mesures de mínims només per poder arribar als nivells mínims que demana l'OMS. Hem de reduir les emissions per arribar als límits, només demanem poder tirar endavant, res més", ha conclòs Chirino.


Episodios anteriores

Seleccione una fecha o rango de fechas

 
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir