Vídeo Sigue el programa especial de 'La Ventana' desde Barcelona con motivo de Sant Jordi
ENTREVISTA Toni Castejón (portaveu sindicat FEPOL Mossos) “Estem davant persones molt violentes, per això hem de fer les càrregues”
17/10/2019
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
"Vam trobar a faltar referència als companys que porten moltes hores treballades i que molts han estat ferits", ha lamentat Toni Castejón, portaveu de Fepol, el sindicat majoritari dels Mossos d'Esquadra, en referència a la compareixença d'ahir de Quim Torra. Pel que fa a les crítiques per la violència desproporcionada dels cossos de seguretat, Castejón ha sentenciat: "Jo als polítics els hi diria que vinguessin un dia i veiessin les protestes en primera persona i no ens jutgessin per una imatge en concret. Estem davant persones molt violentes, s'enfronten a nosaltres a la cara, fins i tot paren les furgones per poder encarar-se directament amb els agents. Si un cau a terra el linxen". A més, també ha volgut parlar sobre l'incident ahir a Tarragona on una furgona dels mossos va atropellar a un menor durant les protestes a la plaça Imperial Tarraco. "Primer de tot, desitgem que es recuperi el menor ferit. Quan hi ha el caos i tantes hores poden passar aquestes coses i més quan els aldarulls són tan importants". Finalment, pel que fa a la possible suspensió del partit que el Barça ha de jugar aquest divendres, Castejón ha detallat: "A mi no em consta res del partit. Ara si sóc sincer, si no es fes millor si tenim en compte com tenim la plantilla i les hores que portem treballades. Tot i que el missatge d'aturar tot pels violents tampoc és bo".
Episodios anteriores
Seleccione una fecha o rango de fechas
Gonzalo Celorio recibe el Cervantes: "Mis novelas me han dado a conocer sucesos pavorosos"
Los Reyes han entregado este jueves el Premio de Literatura en Lengua Castellana Miguel de Cervantes 2025, máximo galardón de las letras en español, al escritor Gonzalo Celorio.
23/04/2026 | 01:13
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0001:13Cospedal niega que hiciese "encargos" al comisario Villarejo: "Le hice preguntas, no encargos"
La expolítica ha admitido que la relación era por puro interés a causa de su cercanía con la prensa en una época donde "había filtraciones" que el PP quería saber de dónde salían.
23/04/2026 | 00:32
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0000:32Rajoy desmiente ser 'El barbas' o 'El asturiano'
El expresidente del Gobierno Mariano Rajoy comparece como testigo y, por tanto, con obligación de decir verdad en el juicio por el caso Kitchen. Durante su declaración en la Audiencia Nacional, el expresidente ha negado ser 'El Barbas' o 'El Asturiano', con posible posición jerárquica en la organización, tal y como le identificó el investigador principal, Gonzalo Fraga.
23/04/2026 | 00:45
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0000:45Los monosílabos de Rajoy en el interrogatorio por la 'Kitchen'
El expresidente del Gobierno comparece como testigo y, por tanto, con obligación de decir verdad. Las acusaciones tratan de preguntarle por los indicios que apuntan a que Rajoy estaba en el vértice de la 'operación Kitchen'
23/04/2026 | 02:58
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0002:58Así sonó el 23-F en la Cadena SER
Así sonó el 23-F en la Cadena SER
22/02/2026 | 02:49
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0002:49'20 de abril' de Celtas Cortos cumple 35 años
'20 de abril' de Celtas Cortos cumple 35 años
19/04/2026 | 02:08
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0002:08Sanidad ha decidido no financiar uno de los medicamentos que frena el avance del alzhéimer
El Ministerio de Sanidad ha decidido no financiar uno de los medicamentos que frena el avance del alzhéimer por "criterios de racionalización del gasto publico". Es el llamado Leqembi, que se calcula puede llegar a costar 24 mil euros al año por paciente.
14/04/2026 | 00:54
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0000:54Se cumplen dos años de la guerra en Gaza
Se cumplen dos años de la guerra en Gaza
07/10/2025 | 00:59
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0000:59La vivienda supera por primera vez el precio de la burbuja de 2008
La vivienda supera por primera vez el precio de la burbuja de 2008
19/11/2025 | 00:59
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0000:59Se cumple un año de la DANA de Valencia
Se cumple un año de la DANA de Valencia
29/10/2025 | 02:47
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
00:00:0002:47





