Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

OPINIÓ. DUBTES RAONABLES. Josep Cuní. Preparats per decidir sobre qualsevol cosa si no ens diuen la veritat?

30/10/2019

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

00:00:0000:00

"Al final, el Regne Unit anirà a eleccions el 12 de desembre i sense que s'hagi trobat una sortida al Brexit. Ara Boris Johnson, que ha recuperat a 10 dels 22 diputats que van marxar o van fer fora del partit, ha començat a cosir unes costures que ell mateix i la seva manera d'entendre la política havien estripat", ha recordat Josep Cuní en el seu editorial.


"Ara, aquest permanent estira-i-arronsa centrarà la campanya electoral. I mentre duri, no hi haurà negociació amb Europa. Per tant, tot quedarà pendent dels resultats i de si la data final de la nova pròrroga, 31 de gener, té noves possibilitats de ser revisada perquè ningú vol un Brexit sense acords", exposa el veterà periodista.


Cuní, reflexiona sobre la situació a la qual ha acabat duent el referèndum sobre el Brexit, al Regne Unit: "Heus aquí doncs, com un referèndum pot acabar complicant més la vida que no pas resolent-la. Això no vol dir que aquesta figura democràtica s'hagi de criminalitzar, sinó que indica que abans de posar-la en marxa cal tenir-ho tot molt ben estudiat i calculades les seves potencials conseqüències", opina el presentador de SER Catalunya.


"En cas contrari, i com s'està veient, es converteix en una arma llancívola els efectes de la qual són més perjudicials que no pas beneficiosos per què mentrestant, és la incertesa la que guanya. I la incertesa sempre és perjudicial per a l'economia i, en conseqüència, per l'estabilitat social", ha apuntat taxatiu, Josep Cuní.


Episodios anteriores

Seleccione una fecha o rango de fechas

 
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir