429 menorquins inicien avui la selectivitat
S'examinaran fins dijous al recinte firal de Maó i a la sala multifuncional de Canal Salat de Ciutadella

Els estudiants afronten tres dies decissius per poder entrar a la carrera universitària dessitjada.EFE/Marcial Guillén / Marcial Guillén (EFE)

Maó
Un total de 4.671 alumnes, dels que 429 són menorquins, s'han matriculat per fer les proves d'accés a la universitat, que comencen aquest dimarts a les 10.30 hores, a les diferents seus universitàries de cada illa. Els exàmens s'allargaran fins dijous
A Mallorca, l'inici oficial de l'EBAU serà al vestíbul de l'edifici Gaspar Melchor de Jovellanos, del campus de Palma; a Menorca, al recinte firal de Menorca, a Maó, i a la Sala multifuncional de Canal Salat, de Ciutadella; al Recinte firal d’Eivissa i a l’IES Marc Ferrer de Formentera.
El 79,8% de l'alumnat que farà les proves s'ha matriculat a Mallorca amb 3.726 estudiants; a Menorca hi ha 429 matriculats, 500 a Eivissa i 16 a Formentera, ha detallat la UIB en un comunicat

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




