Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Mercadal comença la temporada com a líder de la tercera divisió

Els jugadors del Mercadal celebren el 3-0 d'Urbina. / CE Mercadal

Els jugadors del Mercadal celebren el 3-0 d'Urbina.

Maó

El Mercadal de futbol de tercera divisió ha començat amb bon peu la temporada guanyant el Sóller per 3-0. Aquest marcador fa que els de Lluís Vidal siguin els primers líders de la categoria.

Li va costar agafar el ritme a l'equip mercadalenc ja que al començament li durava molt poc la pilota amb la conseqüent desesperació del míster local. Però l’equip va millorar de seguida i al minut 12 va arribar el primer gol, obra d'Ignasi Dalmedo. El gol però, no va portar tranquil·litat i els locals van patir algun ensurt.

Després del descans la millora dels menorquins va ser notòria. Un gol de cap de Satrústegui al 53 i un altre de voleia de Marc Urbina al 69 van tancar un triomf solvent a Sant Martí.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir