Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'Hestia no pot amb el Girona i el Baxi Manresa conquereix el torneig Ciutat de Maó davant del Gran Canaria

Els menorquins van mostrar com volen jugar però el poc rodatge de la pretemporada els va impedir tenir la regularitat necessària

Els dos jugadors amb experiència a la NBA es van enfrontar. / Antxon Castresana Hestia Menorca

Els dos jugadors amb experiència a la NBA es van enfrontar.

Maó

Es van complir els pronòstics i l'Hèstia Menorca va acabar últim al torneig Ciutat de Maó davant de tres rivals de dues categories superiors, l'ACB. En el partit pel tercer lloc, el Girona es va imposar amb solvència als de Javi Zamora per 50-67 en un matx típic de pretemporada en què els dos equips van mostrar la seva falta de rodatge però on el club ACB va evidenciar la diferència de categoria a la que va pressionar en defensa.

Zamora va iniciar el xoc com Tomaic i Kravtsov a la pintura, Álvaro Sanz de director de joc i Diego Alderete i Álex Tamayo al perímetre. Com ja va passar dissabte, l'Hèstia va sortir molt endollat ​​amb ganes de sorprendre el rival. Els illencs van plantar cara i van dominar al marcador. 20-18 al final del primer període. Però al segon quart els d'Aíto van dir prou. La seva pressió asfixiant va anul·lar totalment l'Hèstia a Menorca. Els de Bintaufa amb prou feines van anotar 8 punts en deu minuts. Girona guanyava sense fer res d'especial al descans 28-39 gràcies a una molt bona defensa que obligava a l'Hestia a abusar del llençament exterior sense gaire èxit.

L'Hèstia va reaccionar al tercer quart per demostrar que no s'acovardia davant un ACB. En 10 minuts plens d'errors per tots dos bàndols, l'Hèstia va aconseguir un parcial de 13-12 per situar el marcador en 41-51 i deixar clar que el xoc no estava sentenciat. Al quart període l'Hèstia no va permetre que el Girona s'allunyés al marcador i tanqués el xoc fins gairebé el final.

Baxi Manresa campió

El Baxi Manresa es va emportar el Ciutat de Maó després d'imposar-se a la gran final al Gran Canària per un incontestable 86-66 Els de Pedro Martínez es van escapar després d'una sortida en tromba que va permetre als catalans sumar més de 10 punts sense encaixar tot just començar. Els canaris, superats a totes les facetes, van veure com el seu tècnic, Jaka Lakovic, demanava un temps mort per frenar la sàngria. Aquesta aturada va permetre al Gran Canària reaccionar lleument. Els illencs van començar a anotar però la diferència al marcador ja s'havia aconseguit. Al final del primer quart 20-11 pel Manresa.

La reacció grancanària va ser insuficient davant un Manresa que va seguir a la seva. I l'avantatge es va anar ampliant. Al descans 43-27 i la sensació que l'equip català tenia molt encarrilada la final. La segona meitat va mantenir la mateixa tònica amb un Manresa controlant el xoc sense patir massa. Es va entrar a l'últim quart amb 62-47 a favor dels catalans que encara van aconseguir ampliar la diferència abans del final fins arribar als 20 punts.

L'equip català va dominar la final de cap a peus i es va imposar a Gran Canaria 86-66

L'equip català va dominar la final de cap a peus i es va imposar a Gran Canaria 86-66 / Hestia Menorca

L'equip català va dominar la final de cap a peus i es va imposar a Gran Canaria 86-66

L'equip català va dominar la final de cap a peus i es va imposar a Gran Canaria 86-66 / Hestia Menorca

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir