Menorca torna a les aules amb 245 alumnes menys que el curs anterior
Els estudiants ciutadellencs van començar divendres per tenir lliures les dates de Sant Joan 2023

Els alumnes de Menorca tornen avui a les classes excepte a Ciutadella que ja ho van fer divendres. / Maskot

Maó
Maó, 12 set (EFE).- Un total de 13.557 alumnes menorquins de totes les etapes educatives, 245 alumnes menys que el curs anterior, han tornat aquest dilluns a les aules.
A Ciutadella, es va avançar l'inici del curs lectiu al divendres per evitar que la finalització coincideixi amb les festes de Sant Joan.
La pèrdua de 245 alumnes representa un 1,77% menys respecte al curs 2021-2022, encara que aquest descens es fa més notori al cicle d'infantil, on la caiguda arriba al 6,4%.
D'altra banda, l'any acadèmic a Menorca comença amb 1.511 professors, 30 més que l'any passat. A més, 1.482 alumnes faran servir el servei de transport escolar, que aquest any cobrirà trenta rutes i connectarà amb 18 centres educatius.




