Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Més de 400 ateletes participaran a la Trail dels Fars nocturna

Es disputarà aquest cap de setmana amb meta a la base de San Isidro

Tot a punt per a una edició on s'ha arribat al topall d'inscripcions. / Biosport

Tot a punt per a una edició on s'ha arribat al topall d'inscripcions.

Maó

La segona edició de la Lliga Illa dels Trails arriba aquest cap de setmana a la seva quarta estació, la Trail dels Fars Nocturna, amb un total de més de 425 esportistes inscrits entre les dues distàncies. La prova tindrà les sortides des del far de Favàritx i des de Es Grau, amb l'arribada a la base militar de San Isidro, que acollirà la fi de festa, com en 2021.

Els dorsals per a la carrera s'han començat a repartir aquest mateix dimecres en els diferents centres esportius municipals i privats que gestiona l'empresa Biosport Menorca. Per a minimitzar l'impacte, l'organització ha establert autobusos que sortiran a les 19 i a les 20 hores des de San Isidro fins a les sortides de 23 i 13KM, respectivament, que es faran a les 20 i a les 21 hores. A més, en els punts d'avituallament hi haurà un sistema de recollida selectiva de residus, així com l'obligatorietat que tots els participants marquin amb el número del seu dorsal els gels i barretes que vagin a portar.

Després de la disputa de la Trail dels Fars, la Trail del Nord i la Trail dels Barrancs, arriba la quarta prova de la lliga Illa dels Trails. Després ja només quedarà la October Trail del pròxim 17 d'octubre, que ja ha esgotat les seves places. Així mateix, el dilluns 19 de setembre s'obriran les inscripcions per a la Trail dels Fars que es disputarà el 5 de febrer del pròxim any.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir