Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Més per Menorca proposa que el debat sobre la Llei Reserva de Biosfera es faci a Menorca

Els menorquinistes s'han mostrat satisfets que la Ponència sobre la Llei s'hagi traslladat a l'illa, però consideren que cal fer un pas més

Maó

MÉS per Menorca proposa que el debat públic sobre la Llei reserva de biosfera es faci, precisament, a Menorca. El partit ha presentat a la Mesa del Parlament una proposta perquè la comissió que ha de dictaminar la futura llei es reuneixi a l'illa.

Els menorquinistes s'han mostrat satisfets que la Ponència sobre la Llei s'hagi traslladat a l'illa, però consideren que cal fer un pas més.

I és que, a diferència de la Ponència –que és a porta tancada–, la comissió que ha de dictaminar la Llei Menorca Reserva de Biosfera és un debat a porta oberta, previ al Ple, on els partits exposen els seus posicionaments i esmenes respecte de els altres grups. Així, per definició, hi poden assistir ciutadans i mitjans de comunicació per conèixer els detalls del debat de primera mà. Per aquest motiu, des de MÉS es considera indefugible que aquesta reunió de la comissió se celebri a l'illa.

Cal recordar que la Llei de la Reserva de Biosfera de Menorca ja va motivar un fort enfrontament entre Més i PSOE per l'aprovació del text definitiu que es va enviar a Palma i que va estar a punt de trencar el govern del pacte al Consell Insular.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir