Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Després del mundial Triay es llença a pel número 1 del World Padel Tour

Comença l'Open de Malmoe a Suècia

Gemma Triay, Ale Salazar, Paula Josemaría i Ariana Sánchez van ser companyes de selecció la setmana passada però ara tornen a competir pel número 1 del circuit.

Gemma Triay, Ale Salazar, Paula Josemaría i Ariana Sánchez van ser companyes de selecció la setmana passada però ara tornen a competir pel número 1 del circuit. / Twitter Gemma Triay

Gemma Triay, Ale Salazar, Paula Josemaría i Ariana Sánchez van ser companyes de selecció la setmana passada però ara tornen a competir pel número 1 del circuit.

Maó

Avui comença l’Open de Malmoe a Suècia pel que fa al seu quadre final. Això suposa que es reprengui la batalla entre Gemma Triay i Ale Salazar per una banda i Paula Josemaría i Ariana Sánchez per l’altra per acabar la temporada com a números u del circuit. El torneig arriba just després d'acabar un mundial on Triay i salazar van estar millor que Josemaría i Sánchez.

Ambdues parelles han quedat exemptes de la primera ronda però als setzens de final que es disputen avui s’enfrontaran Lucía Sainz i Sofía Araújo contra Sara Pujals i Baharak Soleymani. La parella que guanyi jugarà demà contra Triay i Salazar. Sainz i Araújo no haurien de tenir problemes per avançar ronda, però caldrà esperar a que acabi el partit.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir