A presó un home amb més de 40 detencions prèvies a Ciutadella
El van detectar a l'estació marítima de Maó

Van detectar al presumpte autor dels robatoris a Maó i el van detenir a Ciutadella. / Arxiu.

Maó
Agents de la Policia Nacional de la Comissaria a Ciutadella han detingut al presumpte responsable de nombrosos robatoris amb força. Va ser un agent fora de servei el qui el va detectar a l'Estació Marítima de Maó, el passat diumenge. El detingut és un ciutadà espanyol de 45 anys i ara és a presó.
El detingut havia aconseguit diversos botins durant l'últim mes, trencant caixes fortes en locals comercials, robant joies de gran valor que després s'encarregava de vendre, així com robant vehicles per perpetrar els robatoris.
Alhora, també causava grans destrosses en la comissió dels delictes, sent imputats també diversos delictes de danys.
La primera detenció relacionada amb els fets, es va produir el 5 de desembre passat per un robatori amb força en un establiment dut a terme el mes de juliol, on el detingut va trencar la porta, aconseguint entrar i sostreure diferents efectes.
L'altre robatori amb força relacionat es va produir en local el 8 de desembre passat, sent detingut per aquests fets el dia 12 de desembre, en aquest cas l'acusat va arrencar les reixes protectores de la finestra per intentar entrar, causant diversos desperfectes.
Al detingut li consten més de 40 detencions prèvies, per delictes de la mateixa naturalesa, sent d’una rellevància especial que aquest estiu ja va ser detingut en dues ocasions.
L'autoritat judicial ha decretat presó pel detingut.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




