Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Malmeten els senyals i murals contra la violència de gènere de Maó

L'Ajuntament lamenta i condemna aquesta actes vandàlics després d'un 2022 terrible en dones assassinades

Els senyals instal·lats el 25-N contra la violència que afecta a les dones han estat tacats amb pintura blava impedint veure els missatges per la igualtat que incorporaven. / Ajuntament de Maó

Els senyals instal·lats el 25-N contra la violència que afecta a les dones han estat tacats amb pintura blava impedint veure els missatges per la igualtat que incorporaven.

Maó

Els senyals contra la violència de gènere instal·lats el passat 25 de novembre, Dia internacional contra la violència a les dones, a Maó han aparegut amb pintades. També s’ha malmès d’igual forma el mural del carrer Albert Camus de la mateixa temàtica.

Des de l’Ajuntament de Maó ja s’ha anunciat que es netejaran els senyals alhora que lamenten aquests fets i es condemnen les actituds en contra de la defensa de les dones víctimes de violència.En aquest cas es fa incís en que aquests atacs arriben després d'un mes de desembre que ha estat especialment esfereidor per la gran quantitat de dones assassinades a mans de les seves parelles.

Uns incívics han pintat asobre del mural fent malbé les pintures.

Uns incívics han pintat asobre del mural fent malbé les pintures. / Ajuntament de Maó

Uns incívics han pintat asobre del mural fent malbé les pintures.

Uns incívics han pintat asobre del mural fent malbé les pintures. / Ajuntament de Maó

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir