L'Hestia Menorca derrota al Fibwi Palma (66-74) i segueix en la lluita pel lideratge
Els menorquins van saber sobreposar-se a un primer quart dominat pels mallorquins

Amb 13 punts va ser un dels jugadors menorqunistes més destacats en atac en un partit dominat per les defenses. / Hestia Menorca

Maó
L’Hestia Menorca de LEB Plata va protagonitzar ahir un triomf de prestigi a una pista complicada i en un derbi. Poca cosa més es pot demanar. Els de Javi Zamora van guanyat a Son Moix al Fibwi Palma per 66-74. Va ser una victòria que va necessitar d’una remuntada. El primer quart va tenir color palmesà i va acabar 19-12. Però els ajustos en defensa van permetre a l’Hestia capgirar el marcador. Al descans els menorquins ja dominaven 30-33.
El marge es va ampliar al tercer període. Els jugadors de l’Hestia dominaven i sempre semblaven a punt de trencar el partit, però mai acabaven de fer un forat important.
Als darrers minuts l’Hestia va arribar amb un avantatge important de 8 punts que va saber gestionar. El Fibwi es va veure obligat a portar els jugadors menorquinistes a la línia de tirs lliures i allí l’Hestia va acabar d’assegurar el triomf per 66-74.
Menció especial d’agraïment va merèixer per part del tècnic Zamora l’actitut de l’afició menorquinista que es va desplaçar de forma massiva a Son Moix.
Amb aquest triomf l’equip segueix a una victòria del liderat que manté un Prat que va patir molt per superar el Cartagena a casa.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




