Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

David Ponseti (CN Ciutadella) té a l'abast el podi a l'Europeu d'ILCA 6

Després de quatre regates va setè de la general

El menorquí aspira a pujar al podi a aigües italianes. / CN CIUTADELLA.

El menorquí aspira a pujar al podi a aigües italianes.

Maó

El menorquí David Ponseti marxa en setè lloc de la general del Campionat d’Europa de vela a la classe ILCA 6 que s’està disputant al golf de Gènova, a Itàlia. El regatista del Club Nàutic Ciutadella ja ha disputat quatre curses on ha fet un tercer lloc, però també un vint-i-vuitè, que ha descartat.

Ponseti és el segon espanyol a la classificació amb un total de 27 punts. El supera Juan Tomás Verdera que suma un punt manco que el menorquí. A la classificació de la seva categoria, la sub 21, és sisè i té al seu abast la medalla de bronze ja que el tercer classificat ara té 21 punts. Encara queden molts dies de competició per la qual cosa la classificació final podria variar.

Cal destacar que aquest any es disputaran vàries regates que donaran ja les primeres places per anar als JJOO de París 2024 per la qual cosa Ponseti haurà de lluitar de valent per entrar dins l’equip olímpic espanyol.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir