Jugarà Jimena Fernández amb l'Avarca de Menorca la propera temporada?
@TodovoleySpain dona per fet el fitxatge de cara a la temporada vinent

Jimena Fernández, número 22 de l'Emevé, podria baratar el vermell del seu club actual pel de l'Avarca de Menorca de cara a la propera temporada. / RFEVB

Maó
La oposada de l'Emeve Lugo de la Liga Iberdrola Jimena Fernández jugarà l atemporada que ve a l'Avarca de Menorca. Així ho afirma el portal degà de la informació del voleibol nacional @TodovoleySpain. La jugadora té 22 anys, va néixer a A Coruña, medeix 1,84 i està considerada com una de les revelacions de la lliga. A la seva posició, les estadístiques de la federació la situen dins del Top10.
La notícia ha ringut un fort ressò en el món del voleibol femení. De tota manera l'Avarca no ha dit res al respecte. L'equip illenc es troba concentrat en aquest tram final de temporada de cara a saber quin serà el seu rival a semifinals per començar aquesta eliminatòria.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




