Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Policia Nacional reforça els seus controls a les zones d'oci de Ciutadella

Aquests controls tenen com a objectiu el control de la seguretat per evitar baralles, la venta de drogues, i fer també inspeccions en matèria de treball i estrangeria

Controls a la zona de Es Plà

Controls a la zona de Es Plà

Maó

Agents de la Policia Nacional a Ciutadella, en col·laboració la Policia Local, han realitzat al llarg de tot el cap de setmana nombrosos controls a diversos punts de la ciutat, encara que la major part es va concentrar dissabte a la matinada a la zona d'oci del port de Ciutadella.

L'ampli dispositiu de seguretat dissenyat pels màxims responsables de la Policia Nacional a Ciutadella i la Policia Local tenien com a objectiu el control de la seguretat per evitar baralles, la venta de drogues, i fer també inspeccions en matèria de treball i estrangeria.

El resultat va ser l’aixecament de nombroses actes de substàncies estupefaents, principalment cocaïna, encara que també per haixix i marihuana. També es van intervenir objectes perillosos, es van fer propostes d'expulsió per infracció de la llei d'estrangeria, es van aixecar actes per infracció de treball, i es van posar sancions per negativa a identificar-se.

A més, també es van practicar tres detencions. La primera d’elles va ser per reclamacions judicials d’un jutjat de Manacor per robatori amb força. El segon cas va ser el d’un multireincident, que havia desobeït una mesura imposada per un jutjat de Ciutadella i la tercera per una resistència als agents de l'autoritat d'un ciutadà argentí.

Edu Cendán

Edu Cendán

(Menorca, 1980) Titulado en Producción Audiovisual y especializado en Locución radiofónica. Trabaja...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir