La jornada electoral comença amb normalitat a Menorca
A Fornells coincideix amb les festes de Sant Antoni

Els col·legis electorals s'han dotat d'aparells per evitar les altes temperatures.

Maó
La jornada electoral ha començat amb normalitat als 40 col·legis electorals de Menorca, en què han quedat constituïdes un total de 105 meses, ha informat el Ministeri de l'Interior.
Aquest diumenge estan cridats a les urnes un total de 74.582 menorquins, que hauran d'escollir els vuit diputats de les Balears i el senador per Menorca.
El cens electoral per al 23J ha augmentat a l'illa en 3.412 electors respecte a les anteriors eleccions generals celebrades el 2019, amb un augment del 4,8%. Un total de 2.864 electors resideixen a l'estranger i consten al Cens Electoral de Residents Absents (CERA), que s'ha incrementat en 360 electors, un 14,4% respecte a fa quatre anys.
Per afrontar les altes temperatures s'han distribuït gairebé cent ventiladors a les seus electorals.
A més, la jornada electoral coincideix amb les festes patronals de Sant Antoni, a Fornells, que avui viu el dia gran de les festes amb la celebració del tradicional enrenou.




