Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

PROGRAMA ESPECIAL Sigue en directo 'Hoy por Hoy' con Àngels Barceló desde Santiago de Compostela

L'Hestia Menorca passa les revisions mèdiques

L'equip disputarà aquesta setmana el trofeu Ciutat de Maó

Els jugadors de l'Hestia Menorca han passat sense problemes les revisions prèvies a l'inici dels entrenaments. / Hestia Menorca

Els jugadors de l'Hestia Menorca han passat sense problemes les revisions prèvies a l'inici dels entrenaments.

Maó

L'Hestia Menorca inicia ja la seva posada a punt de cara a la temporada 2023/24 en què debutarà a LEB Or. El primer pas ha estat la revisió mèdica dels jugadors. Set d'ells, Àlex Tamayo, Pablo Suárez, Diego Alderete, Maxime Yomi, Álvaro Sanz, Pol Molins i Joshua Tomaić, han estat els primers a passar pel reconeixement a Clínica Juaneda, on també ha estat Antoni Gómez Arbona en representació dels serveis metges del Club.

En els propers dies, i a mesura que es vagi incorporant la resta de la plantilla, es realitzaran els corresponents reconeixements, introduint-se sessions de preparació per avançar en la posada a punt de la plantilla de cara a la pretemporada que s'inicia amb el torneig “Estrella Damm 'Ciutat de Maó' dels dies 1 i 2 de setembre.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir