Sociedad

Comença la defensa de la candidatura de Menorca Talaiòtica davant la Unesco

La sessió plenària es celebrarà aquest dilluns capvespre

MIQUEL A. BORRAS EFE

Maó

La presidenta del Govern balear, Margalida Prohens, defensarà des d'aquest dilluns, a Riad, la candidatura de Menorca Talaiòtica a patrimoni mundial d'Unesco.

Prohens, que estarà a Riad fins dimecres a la matinada, es reunirà abans de l'inici de la sessió amb l'ambaixador delegat permanent de la Unesco, José Manuel Rodríguez; el president del Consell de Menorca, Adolfo Vilafranca, i els integrants de la delegació del Ministeri de Cultura i Esport.

Durant la sessió plenària de la tarda, es durà a terme la inscripció de Menorca Talaiòtica com a candidata per ser declarada Patrimoni Mundial. Hi intervindran, per defensar i donar suport a la designació, la presidenta Prohens, l'ambaixador Rodríguez i el president del Consell, Dolfo Vilafranca.

Un cop finalitzada la sessió, la presidenta del Govern, juntament amb la delegació del Consell i del Ministeri de Cultura i Esport, es desplaçarà a l'Ambaixada d'Espanya a Riad per assistir al sopar organitzat per l'ambaixador d'Espanya al Regne d'Aràbia Saudita, Jorge Hevia.

 
  • Cadena SER

  •  
Programación
  •  
Ver todos los boletines
Cadena SER

Hoy por Hoy

Àngels Barceló

Comparte

Compartir desde el minuto: 00:00