Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Parlament confirma la seva intenció de tancar l'Oficina Anticorrupció

Així ho ha comunicats el president del Parlament, Gabriel Le Senne, al director de l'Oficina

(Foto de Isaac Buj/Europa Press via Getty Images) / Europa Press News

(Foto de Isaac Buj/Europa Press via Getty Images)

Maó

El president del Parlament, Gabriel Le Senne, ha traslladat formalment al director de l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Balears, Tòfol Milan, la "voluntat" del Govern per tancar aquest ens, si bé no han detallat els terminis per fer-ho, ni què passarà amb els expedients o amb el personal.

Milan ha admès viure aquesta situació amb tristesa ja que no s'hauria de tancar sota cap concepte i fer-ho representa un pas enrere. Tot i això, ha considerat que l'Oficina seguirà en vigor l'any que ve ja que són molts els temes que cal resoldre abans.

D'altra banda, ha explicat que ha compartit la situació amb la Xarxa d'Oficines i Agències Antifrau i els diferents directors de les Oficines d'altres comunitats autònomes, i ha avançat que els propers 13 i 14 d'octubre mantindrà una altra trobada amb la xarxa on, evidentment, aquest tema serà un dels que es tractaran.

Per part seva, Le Senne, preguntat sobre si creu que es pot prescindir de l'Oficina, ha respost que no és prudent que ell es manifesti sobre això, perquè ha de romandre imparcial en un tema debatut. També ha afegit que aquest dimecres hi va haver una comissió i hi ha disparitat de criteris.

Edu Cendán

Edu Cendán

(Menorca, 1980) Titulado en Producción Audiovisual y especializado en Locución radiofónica. Trabaja...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir