Xisco Cardona podria anunciar la seva sortida de VOX aquest mateix dijous
El diputat d'ultradreta ha convocat als mitjans de comunicació davant les portes de Parlament


Maó
El diputat de Vox Francisco José Cardona ha convocat aquest dijous els mitjans de comunicació a les portes del Parlament encara que, segons fonts de la formació a les Balears, aquesta cita s'ha fet a títol individual.
Segons han confirmat a Europa Press fonts properes al partit, la formació desconeix qualsevol possible anunci que Cardona pugui fer aquest dijous i, sobre una presumpta intenció del diputat d'abandonar el grup, han assenyalat que a Vox Balears no se li ha traslladat res al respecte .
Cal recordar que la convocatòria coincideix amb la reunió mantinguda aquest dimecres a Barcelona entre el secretari general, Ignacio Garriga, i representants de Vox a les Balears, com la portaveu parlamentària, Idoia Ribas. Després, fonts de Vox a les Balears han assegurat que les decisions que afecten el pacte d'investidura amb el PP balear es prendran a les Illes, encara que en coordinació amb la direcció nacional.




