Investiguen un conductor per conduïr només amb una a 220km/h a Menorca
El conductor, de nacionalitat espanyola, ja ha estat identificat pels agents de l’institut armat que s’han fet càrrec del cas.
Redac
Maó
La Guàrdia Civil investiga per un presumpte delicte de conducció temerària a un jove que va publicar a Instagram un vídeo on se’l veia circulant a 220 quilòmetres per hora en un tram limitat a 90 quilòmetres per hora de la carretera que uneix Maó i Ciutadella.
El conductor, de nacionalitat espanyola, ja ha estat identificat pels agents de l’institut armat que s’han fet càrrec del cas.
La Guàrdia Civil detalla que el jove conduïa amb una mà el volant mentre circulava a 220 km/h i amb el mòbil a l'altra mà gravava un vídeo que va publicar a la xarxa social.
Aquest és el segon cas de velocitats excessives a l'illa de Menorca en menys d'un mes i a la mateixa carretera. Al novembre es va obrir una investigació contra una altra persona per circular 192 km/h en aquesta via.




