Maó obrirà l'àrea de Benestar Social i Família també els dijous capvespre
El nou horari serà de 8h del matí a les 14h del migdia i ara també els dijous capvespre de 16h a 19h.
SER Menorca
Maó
Amb l’objectiu de facilitat l’atenció a famílies i infants, l’Àrea de Benestar Social i Família començarà a obrir també a la tarda.
La decisió respon a la voluntat d’adaptar aquest servei municipal a les necessitats de totes les persones, com a servei públic, en un horari que permeti la conciliació de la vida laboral i familiar, i perquè no sigui necessari demanar un permís a la feina per accedir-hi.
De l’altra banda, també es vol facilitar l’assistència a les persones que moltes vegades tenen dificultats per poder assistir a les entrevistes programades, per motius de conciliació laboral, escolar o familiar. A més, l’horari escolar dificulta la intervenció directa que hi du a terme cert personal tècnic i suposa, en ocasions, l’estigmatització de les persones usuàries escolaritzades, que es veuen obligades a sortir de classe.
El nou horari serà de 8h del matí a les 14h del migdia i ara també els dijous capvespre de 16h a 19h.