Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Més per Menorca impugnarà els acords de la Mesa i avisa que poden incórrer en prevaricació

Castells: "és evident que demanar informes jurídics és una maniobra dilatòria que pretén tergiversar i pervertir el que diu el reglament”

Castells en roda de premsa / Redac

Castells en roda de premsa

Maó

Més per Menorca impugnarà els acords de la Mesa pels quals es deixa en suspens l'expulsió de Gabriel Le Senne i Patricia de las Heras, considerant que al reglament no hi ha marge per a debats interpretatius i que la Mesa pot incórrer en prevaricació.

Així ho ha expressat el portaveu de Més per Menorca, Josep Castells, després de la Junta de Portaveus, on ha manifestat el seu desacord que no cessi de forma immediata Le Senne com a president i juntament amb Patricia de las Heras passin a ser no adscrits .

Castells ha demanat explicacions durant la Junta, en què ha alertat que és "gravíssim" que la Mesa hagi decidit no aplicar una clàusula del reglament "que no admet cap dubte": l'article que estipula que els membres de la Mesa perden tal condició en deixar de pertànyer al grup parlamentari.

Per al diputat menorquí, és evident que demanar informes jurídics “és una maniobra dilatòria” que pretén “tergiversar i pervertir el que diu el reglament”. A més, ha retret que s'aprovi amb la participació del mateix Le Senne, perquè com a persona afectada "s'hauria d'haver abstingut".

Més per Menorca --que té dos dels 59 diputats del Parlament balear i està integrat al Grup Mixt-- ha avançat també la seva oposició a una reforma exprés del reglament, per més que pugui compartir la seva "intencionalitat" de combatre el transfuguisme.

Per Castells, és "absolutament inacceptable des del punt de vista parlamentari que es modifiqui el reglament en funció de les circumstàncies de cada moment". "Els partits són responsables de les situacions que viuen, no creiem que hàgim de venir a salvar Vox dels crítics de Vox", ha protestat, afegint que "els partits s'han de responsabilitzar de les persones que posen a les llistes".

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir