Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Consell demana una reunió amb el ministeri de Transports i Mobilitat per aconseguir finançament per la carretera

També s'ha sol·licitat una reunió amb el director general de carreteres, Juan Pedro Fernández Palomino, també amb la finalitat de recuperar el conveni de carreteres extingit els darrers anys

SER Menorca

Maó

El president del Consell de Menorca, Adolfo Vilafranca, i el conseller de Mobilitat, Juan Manuel Delgado, han demanat reunir-se, amb caràcter urgent, amb el ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente, i amb el director general de carreteres del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Juan Pedro Fernández Palomino, per tractar el finançament de la reforma de la carretera general de l´illa.

En concret, el president ha sol·licitat una trobada amb el ministre per negociar el finançament en matèria de carreteres que, segons ha dit, “és important per a Menorca”.

Segons ha dit, "l´objectiu és l´elaboració d´un nou conveni de col·laboració amb el Ministeri de Transports i el Consell, que permeti finalitzar les obres del principal llit de comunicació de l´illa, ja que el finançament de l´anterior conveni, uns 20 milions d'euros, es va fer malbé amb la paralització dels treballs".

Alhora, des del departament de Mobilitat, també s'ha reclamat una reunió amb el director general de carreteres, Juan Pedro Fernández Palomino, també amb la finalitat de recuperar el conveni de carreteres extingit els darrers anys, i finalitzar la reforma.

Tant el president com el conseller s'han mostrat confiats a obtenir una resposta positiva des de Madrid. "És important poder dialogar per reprendre com més aviat millor les obres per a la millora de la carretera general", han conclòs.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir