El camp de Menorca surt al carrer aquest dilluns
La tractorada sortirà a les 10.30h de Ciutadella per arribar fins la Delegació del Govern, a Maó

J. Casares (EFE)

Maó
L'Associació Agrícola Ramadera de Menorca i la Unió de Pagesos de Menorca se sumaran a les protestes que protagonitzen les últimes setmanes agricultors d'Espanya i Europa i han convocat una tractorada per aquest dilluns.
Les agrupacions convocants de les protestes denuncien l'excessiva burocràcia de les normatives europees, la manca de recanvi generacional per a la pagesia i l'incompliment de la Llei de Cadena Alimentària, entre d'altres situacions que afecten negativament el sector.
La 'tractorada' sortirà a les 10.30h des de la Cooperativa del Camp, a Ciutadella i recorrerà tots els polígons de l’illa, des d’on s’aniran sumant més participants.
La previsió és que a les 12.30h s’arribi a Maó per anar cap a la Plaça Miranda, on es procedirà a la lectura del manifest davant de la Direcció insular del Govern a Menorca.




