Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Vídeo Sigue en directo los dieciseisavos de Copa del Rey en 'Carrusel Deportivo'

Golden Dike reforça la pintura de l'Hestia

El pivot espanyol podria debutar dimarts davant del Valladolid

El pivot madrileny arriba a Menorca després de jugar cinc anys a la prestigiosa universitat nordamericana de Loyola Maryland. / Hestia Menorca

El pivot madrileny arriba a Menorca després de jugar cinc anys a la prestigiosa universitat nordamericana de Loyola Maryland.

Maó

L’Hestia Menorca ha reforçat el seu joc interior amb l’arribada d’un nou pivot. Es tracta del jove malagueny Golden Dike de 23 anys i 2.08 d’alçada. Arriba de la prestigiosa universitat nordamericana de Loyola a l’estat de Maryland on ha sumat 142 partits en cinc temporades amb més de 22 minuts, gairebé set punts i una mica més de sis rebots de mitjana per partit. El jugador prové del planter d'Unicaja i Real Madrid i té al seu palmarès, entre altres guardons, l'or aconseguit al Campionat d'Europa FIBA sub18 de 2019 amb la Selecció Espanyola, formant part de l'equip entrenat pel mateix Zamora, que coneix Dike a la perfecció.

Golden Dike reforça així una posició que va quedar coixa després de la marxa de Maxime Yomi.

L’Hestia torna a tenir ara quatre pivots que poden jugar de 4 ó 5 com són Oliver Stevic, Emil Stoilov, Víctor Arteaga i l’acabat d’arribar Golden Dike. El nou jugador hauria d'arribar aquest cap de setmana per poder debutar, si Zamora ho considera adient, a casa davant del Valladolid dimarts de capvespre.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir