Golden Dike segueix sense debutar
Víctor Arteaga va ser el màxim rebotejador de la passada jornada de la LEB Or

El nou pivot ha vist ja dos partits de l'Hestia sense jugar. / Hestia Menorca

Maó
Torna la normalitat pel que fa als entrenaments de l’Hestia Menorca després de disputar quatre partits en dues setmanes. Ara l’equip illenc disposa de tota la setmana per a preparar el proper matx contra Cantabria. A més de l’interès pel triomf que deixaria la salvació a tocar hi ha un altre element d’interès. Malgrat que ja estava a disposició de Javi Zamora, el nou pivot Golden Dike no va debutar amb l’equip a Cáceres.
El jugador provinent de la Universitat de Loyola tindrà així més temps per assimilar els conceptes de l’equip i estarà més preparat per rendir al màxim. La seva absència a Cáceres va obligar als tres pivots a jugar molts minuts. Stoilov, Stevic i Arteaga van estar 71 minuts en pista dels 80 que acostumen a estar dos pivots.
Stevic i Arteaga van fer un gran paper. El serbi va ser el més valorat del matx amb 27 crèdits mentre que Arteaga va ser el màxim rebotejador de la jornada a la LEB Or amb 14 captures.

FEB

FEB

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




