Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Ferreries cedeix dos solars a l'IBAVI per a construir vuit habitatges de protecció pública

Es tracta de la segona promoció d’habitatge protegit de l’IBAVI a Ferreries, que se sumarà a la ja existent al municipi, de 24 habitatges de protecció en règim de lloguer amb tots ocupats ja actualment, després de les darreres adjudicacions a persones beneficiàries que es varen fer per part de l’IBAVI a finals de l’any passat

Vidal i Pons després de signar el conveni, a Ferreries / Redac

Vidal i Pons després de signar el conveni, a Ferreries

Maó

El Govern balear i l’Ajuntament de Ferreries preparen una nova promoció d’habitatges de protecció pública de l’IBAVI, la segona del municipi.

La consellera d'Habitatge, Marta Vidal, i el batle de Ferreries, Pedro Pons, signaven aquest dimecres el conveni de col·laboració per a la cessió de dos solars on es preveu construir una promoció de vuit habitatges de protecció pública en règim de lloguer i un local de planta baixa. Els solars estan situats a l’avinguda Jaume Mascaró, identificats com les parcel·les 18 i 19 de la zona del Canal del Fil de Ferreries i amb una superfície aproximada de 550 metres quadrats.

Aquests terrenys tenen una superfície d’uns 70 metres quadrats cada pis, entre els quals hi ha un habitatge adaptat per a persones amb discapacitat, en un edifici de dues plantes, amb una superfície construïda de 1.040 metres quadrats; i una planta baixa amb un local d’uns 300 metres quadrats que serà gestionat per l’Ajuntament de Ferreries.

Es tracta de la segona promoció d’habitatge protegit de l’IBAVI a Ferreries, que se sumarà a la ja existent al municipi, de 24 habitatges de protecció en règim de lloguer amb tots ocupats ja actualment, després de les darreres adjudicacions a persones beneficiàries que es varen fer per part de l’IBAVI a finals de l’any passat.

La consellera Marta Vidal ha destacat l’aposta del Govern i de l’Ajuntament de Ferreries per impulsar aquesta nova promoció d’habitatge públic en règim de lloguer al municipi, així com la col·laboració amb altres municipis de l’illa per incrementar l’oferta pública d’habitatge.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir