Trasmed inicia mesuraments dels sorolls del 'Ciutat de Granada' a Maó
Des que APB va confirmar que s'excedia el soroll mínim permès en horari nocturn, el 'Ciutat de Granada' fondeja el cap de setmana a la bocana del port, encara que a les seves escales sol estar 37 hores amarrat als molls del Cós Nou

El Ciudad de Granada atracat a Maó

Maó
La companyia Grimaldi Trasmed ha iniciat els mesuraments al port de Maó per comprovar els sorolls nocturns, per sobre del permès, que el vaixell 'Ciutat de Granada' genera durant la seva estada per tal de corroborar els realitzats per Autoritat Portuària, que us ha donat el termini d'un mes per resoldre el problema.
Grimaldi Trasmed ja va anunciar a Autoritat Portuària de Balears (APB) que avui i demà realitzarà aquests mesuraments, com un pas previ a l'adopció de les mesures correctores que se li demana, arran de les denúncies formulades per residents i la mateixa Federació d'Associacions de Veïns de Menorca.
Des que APB va confirmar que s'excedia el soroll mínim permès en horari nocturn, el 'Ciutat de Granada' fondeja el cap de setmana a la bocana del port, encara que a les seves escales sol estar 37 hores amarrat als molls del Cós Nou.
Precisament, Trasmed ha avançat que a partir del gener introduirà les millores necessàries per poder apagar els motors del vaixell durant la seva escala a Maó i així evitar molèsties als veïns.




