Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Ciutadella cedeix la gestió d'impostos locals a l'ATIB

Els contribuents podran pagar tributs i multes a través d'aquest organisme

Antoni Costa i Juana Mari Pons van celebrar l'acord de col·laboració. / CAIB

Antoni Costa i Juana Mari Pons van celebrar l'acord de col·laboració.

Maó

El conseller balear d’Economia, Antoni Costa, i la batlessa de Ciutadella, Juana Mari Pons, han signat un protocol perquè a partir de juliol de 2025 l’Agencia Tributària de les Illes Balears (ATIB) dugui a terme la recaptació en període voluntari i executiu de tributs locals i d’altres ingressos de dret públic.

Aquestes funcions de l’ATIB, una vegada aprovat els corresponents Acords pel Ple de l’Ajuntament, s’hauran d’instrumentalitzar en els corresponents convenis que tenen la finalitat de concretar els aspectes instrumentals i econòmics accessoris.

L'ATIB proporciona uns mitjans, tant informàtics com organitzatius, que contribuiran a millorar la gestió tributària i recaptatòria de l'ajuntament i l’atenció als contribuents. 52 ajuntaments de les Illes Balears, així com els consells insulars de Mallorca i Formentera i les Mancomunitats de Mallorca han delegat i encomanat a l’ATIB la gestió recaptatòria del seus tributs i altres recursos públics.

Així mateix, els ciutadans del municipi podran fer tràmits relatius als seus tributs o deutes a través del Portal i la Seu electrònica de l’ATIB sense necessitat que s’hagin de desplaçar a altres organismes per fer la gestió corresponent.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir