La demanda d'estudiants per viure a la Casa de Menorca a Barcelona triplica l'oferta
Només hi ha vuit places per allotjar-se

El Consell Insular ja ha adjudicat les places per a estudiants a la Casa de Menorca a Barcelona. / Google maps

Maó
Maó, 22 jul (EFE).- La demanda d'estudiants per allotjar-se durant el curs a la Casa de Menorca a Barcelona triplica l'oferta de places a l'edifici, que gestiona el Consell insular.
La institució ha fet públic aquest dilluns el llistat definitiu dels estudiants que podran residir a la Casa de Menorca, integrat pels vuit joves amb més puntuació, mentre que quinze més queden en llista d'espera i dos aspirants han renunciat.
Les places, condicionades al justificant de matriculació al nou curs, estaran disponibles a partir de l'1 de setembre.
A cinc minuts a peu de la Universitat de Barcelona, la Casa de Menorca ofereix allotjament en règim dhabitació compartida amb una quota mensual de 190 euros, que inclou les despeses de llum i aigua.
Les famílies beneficiàries s'estalvien així una part important del cost que suposa llogar un habitatge a Barcelona i faciliten el contacte entre els mateixos estudiants menorquins.




