Sergi Llull suma punts i assistències per derrotar a Grècia
Espanya derrota a l'equip de Giannis Antetokounmpo 84-77

El menorquí Sergi Llull lença un triple davant la pressió de l'estrella grega de la NBA Giannis Antetokounmpo. / Matteo Marchi

Maó
Sergi Llull amb 13 punts i 7 assistències ha estat clau en la victòria d’Espanya sobre Grècia als JJOO per 84-77. Aquest resultat permet als d’Scariolo tenir opcions de passar a la segona fase.
El partit ha començat amb una Grècia molt forta amb un Giannis Antetokounmpo que estirava dels hel·lens. Però, mica a mica, la Selecció Espanyola ha equilibrat el marcador i el primer quart acabava 21-22 pels grecs. Al segon període, Espanya ha arrasat als seus rivals i arribava al descans 14 amunt, 49-35. A la segona meitat Grècia s’ha atracat al marcador però els espanyols han sabut assegurar el triomf.
Dimarts capvespre toca el darrer partit de la fase regular contra Canadà.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




