Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Sergi Pons, vuitè d'Espanya al nacional a l'aire lliure

Va fixar un nou récord de Menorca als 400 metres llisos

L'atleta Sergi Pons va establir un nou rècord illenc dels 400 metres llisos. / FED'AIB

L'atleta Sergi Pons va establir un nou rècord illenc dels 400 metres llisos.

Maó

L'atleta del Cecome Menorca Atletisme Sergi Pons va acabar vuité a la prova dels 400 metres llisos al campionat d'espanya sub20 disputat a l'Estadi Gaetà Huguet de Castelló.

Després d'uns mesos lesionat, Pons arribava a la cita estival amb la dotzena millor marca dels vint-i-quatre seleccionats.

Dissabte, a la semifinal, va aconseguir la tercera posició i es va classificar per a la final per temps, establint la seva millor marca personal a 48.57, que suposa nou rècord de Menorca de l'especialitat i rebaixa el temps que deu dies enrere havia fixat Bià Pons ( 48.94).

Diumenge, a la final, va córrer en 49.12, aconseguint la vuitena plaça, i tancant la temporada demostrant el seu bon estat de forma després de la lesió.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir