Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Menorca, zona de boxes pels pilots de Fórmula 1

Charles Leclerc (Ferrari) i George Russell (Mercedes) passen les vacances a l'illa

El pilot monegasc Charles Leclerc ha aparcat el seu F-1 per passar uns dies de vacances a Menorca. / OLIVIER MATTHYS (EFE)

El pilot monegasc Charles Leclerc ha aparcat el seu F-1 per passar uns dies de vacances a Menorca.

Maó

Menorca, com la resta de l’arxipèlag, és terra de descans i vacances per a esportistes d’elit. Però enguany s’ha detectat una presència notable de pilots de Fórmula 1 que estan aprofitant el parèntesi de l’estiu a les curses per apropar-se a la nostra illa. En els darrers dies s’han deixat veure per Menorca el pilot de Ferrari Charles Leclerc, guanyador de 5 grans premis, i el de Mercedes George Russell que ja té un triomf al seu palmarès.

Cal recordar que des del GP de Bèlgica, a finals de juliol, no hi ha curses. La propera serà la dels Països Baixos del 23 al 25 d’agost.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir