Detenen un ciutadà francès de 72 anys a Ciutadella amb un revòlver del 22
Tractava d'embarcar a un vaixell per sortir de l'illa
Els agents van detectar un revòlver a les maletes d'un ciutadà francès. / Guardia Civil
Maó
La Guàrdia Civil al Port Exterior de Ciutadella ha procedit a la detenció d'un passatger de nacionalitat francesa de 72 anys, com a presumpte autor d'un delicte de tinença il·lícita d'armes.
En els controls de preembarcament que es duen a terme per part de agents de la Guàrdia Civil, recolzats per vigilants de seguretat, es detectava a la maleta d'un passatger, una arma curta, per la qual cosa en presència dels agents i del seu propietari, es va procedir a registrar l'equipatge, localitzant a l'interior un revòlver del calibre 22.
Després de sol·licitar-li que acredités la possessió de la dita arma, en un primer moment va manifestar que se l'havia trobada tirada en un carrer de Ciutadella, per reconèixer posteriorment que té llicència federativa al seu país d'origen, encara que no va acreditar la procedència d'aquesta arma, no figurant registrada a la base de dades corresponent, per la qual cosa es va procedir a la seva detenció.
Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí...Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de tot el que passa.