Donen d'alta a tots els ingressats pel núvol de clor a l'aparthotel de Royal Son Bou
José Luis Benejam ha destacat la gran actuació dels cossos de seguretat avant aquest incident
El batle d'Alaior va inspeccionar la situació de l'hotel després de la fuga de clor. / Simón Gornés CIME
Maó
L’aparthotel Royal Son Bou al municipi d’Alaior, ja opera amb total normalitat després de la fuga de clor que va passar dimecres de capvespre i que va afectar a una vintena de treballadors en un primer moment i que va obligar a desallotjar els 400 clients de l’establiment.
El conseller de Cooperació Local i responsable dels bombers, Simón Gornés, afirmava taxatiu que no cal ni la presència d'un retén de Bombers a l'establiment per vigilar la zona.
Mentres, totes les persones que estaven ingressades per aquest incident ja han rebut l’alta. Per la seva part, el batle d’Alaior, José Luis Benejam, ha destacat l’actuació dels cossos de seguretat que van actuar de forma exemplar i ben coordinats.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




