BBVA obre dues línies de finançament per a particulars, pimes i autònoms afectats per la DANA a Menorca i Mallorca
Els interessats poden accedir a una sèrie de condicions preferents per sol·licitar un préstec
Maó
BBVA ha anunciat que obrirà dues línies de finançament destinades a particulars, pimes i autònoms afectats per la DANA a Mallorca i Menorca.
D'aquesta manera, els interessats poden accedir a una sèrie de condicions preferents per sol·licitar un préstec sense comissió d'obertura ni cancel·lació i amb un tipus d'interès preferent.
En una nota de premsa, la Direcció Territorial Est de BBVA ha detallat que treballa des de divendres passat perquè els afectats per aquesta situació puguin beneficiar-se d'aquests ajuts, que estaran disponibles a través de les oficines de la xarxa de BBVA a Balears.
"BBVA lamenta molt la situació que travessen les famílies afectades per les inundacions provocades per la DANA. En aquests moments difícils, l'entitat se solidaritza amb tots els afectats, en brindar-los el suport i facilitar el retorn a la normalitat", ha afirmat el director de la territorial Est de BBVA, José Manuel Mieres.




