Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Nil Riudavets anuncia que vol competir en esquí de fons als propers Jocs Paralímpics d'Hivern

El menorquí voldria participar als Jocs de 2026 a Milà-Cortina

Nil Riudavets, medalla de bronze a París en triatló, es planteja ara un repte esportiu molt diferent. / Paulino Oribe

Nil Riudavets, medalla de bronze a París en triatló, es planteja ara un repte esportiu molt diferent.

Maó

Nil Riudavets encara asaboreixpla medalla de bronze aconseguida aquest dilluns a París que ja s'està plantejant nous reptes esportius. En declaracions al programa Hoy por Hoy Menorca, el menorquí ha anunciat que té al cap lluitar per anar als Jocs Paralímpics d'Hivern del 2026 que se celebraran entre Milà i l'estació de Cortina d'Ampezzo per competir a la prova d'esquí de fons.

Riudavets ha explicat a Ràdio Menorca que la iniciativa va sorgir després d´unes trobades amb la Federació Basca d´Esports d´Hivern i la d´Esport Adaptat. Ara volen tractar el tema amb alguns patrocinadors privats interessats. Riudavets també ha assenyalat que hi haurà altres aspectes que incidiran en el projecte, com la quantitat de neu que hi hagi a les estacions pirinenques per poder entrenar.

D'altra banda, l'Ajuntament de Maó i el Consell de Menorca ja han anunciat que aquest dimecres celebraran de capvespre recepcions al medallista paralímpic per felicitar-lo pel seu èxit esportiu.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir