12.828 alumnes menorquins comencen el nou curs
Aquest any s'incorporen 39 nous psicòlegs educatius als centres de primària

RAQUEL MANZANARES (EFE)

Maó
12.828 alumnes menorquins entre centres públics i concertats, s’han incorporat aquest dimecres a classe.
La presidenta del Govern, Margalida Prohens, i el conseller d’Educació, Antoni Vera, han inaugurat el curs visitant diversos centres de Menorca. Prohens ha destacat que aquest curs s’inicia amb un rècord de professionals dins les aules, amb l’objectiu de millorar la resposta a les necessitats educatives dels alumnes i reforçar l’atenció a la diversitat.
El curs s’inicia amb 769 docents més en el conjunt de les Illes, entre pública i concertada. Així, els centres educatius públics comptaran aquest curs amb 688 docents més, entre els quals hi ha 71 orientadors més. A banda dels nous docents, també s’hi incorporen 130 professionals nous, repartits en 61 auxiliars tècnics educatius, 30 professionals dels equips d’atenció primerenca i 39 psicòlegs educatius, la nova figura que s’incorpora en els centres d’educació secundària. arga Prohens.
3069 PROHENS
El curs comença amb 300 places gratuïtes de 0-3 anys, amb més suports que mai per als alumnes amb necessitats educatives especials.
L’ibisec, l'Institut d'Infraestructures i Serveis Educatius de les Balears, té en marxa 36 obres majors i 67 contractes menors per a aquest curs. L'objectiu, segons Vera, és reduir les aules modulars que aquest curs són 154,




