Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Mercadal s'endú el derbi de Tercera davant del Migjorn

Abans de començar es va retre homenatge a Nil Riudavets

Els dos capitans en el moment del sorteig durant el derbi d'aquest diumenge. / CE Mercadal

Els dos capitans en el moment del sorteig durant el derbi d'aquest diumenge.

Maó

El Mercadal es va imposar al derbi de Tercera RFEF davant del Migjorn per 2-0. El primer gol el va fer Àlex Riudavets al minut 20 en superar al porter rival en una sortida. Va poder empatar el Migjorn per mitjà de Juanfran abans del descans però la seva rematada va anar al pal. El 2-0 definitiu va caure al minut 56 obra de Javi Hernández en culminar un contraatac.

Amb aquest resultat el Mercadal es situa setè a la classificació amb 7 punts mentre que el Migjorn és dissetè amb només un empat en quatre partits.

A destacar que abans de començar el matx es va retre homenatge a Nil Riudavets per la medalla de bronze als Jocs Paralímpics de París.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir