Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El 'lloguer segur' del Govern tindrà un preu màxim de 1.050 euros a Menorca

Aquest preu també s'aplicarà a Mallorca, mentre que a Eivissa i Formentera el preu màxim serà de 1.470 euros

Los elevados precios del alquiler se han convertido en un problema generalizado en España. / Europa Press News

Los elevados precios del alquiler se han convertido en un problema generalizado en España.

Maó

Els habitatges que se sumin al programa de lloguer segur del Govern, uns 2.000 en una primera fase, tindran uns preus màxims per als llogaters de 1.050 euros a Menorca i Mallorca i de 1.470 euros a Eivissa i Formentera.

L’anunci el feia aquest dilluns la presidenta del Govern, Marga Prohens i el conseller d'Habitatge, Territori i Mobilitat, José Luis Mateo, en una roda de premsa en què explicaven que el preu dels habitatges serà un 30% inferior al del mercat.

Amb el programa de lloguer segur el Govern signarà un contracte d'arrendament amb el propietari per un període de set anys, així com amb l'inquilí a un preu reduït. La diferència, d’un 30%, l’assumeix el Govern i, per això, el programa té un cost estimat d’uns 12 milions d’euros anuals.

Els preus màxims seran de 1.500 euros a Mallorca i Menorca i de 2.100 a Eivissa i Formentera que, després de la reducció, es quedaran en 1.050 euros a Menorca i Mallorca i de 1.470 euros a Eivissa i Formentera.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir