Es renovarà la gespa artificial de Ses Arenes de Fornells
Es preveu una inversió de més de 360.000 euros

El camp de futbol de Ses Arenes de Fornells baratarà la gespa artificial. / CIMe

Maó
El departament de Cultura, Educació, Joventut i Esports del Consell Insular de Menorca destinarà 287.050,87 euros per a la reforma del camp municipal de futbol de Ses Arenes a Fornells. En concret, aquest fons servirà per a la renovació de la gespa artificial. El Consell i l’Ajuntament des Mercadal han signat un conveni de col·laboració per a fer-ho possible.
El Consistori va presentar un avantprojecte per a la remodelació amb una inversió total de 363.813,59 euros, fent-se càrrec dels 76.762,72 euros restants.
Cal recordar que la reforma del camp l’any 2005 va permetre un impuls de l’esport a Fornells, concretament amb l’activitat promocionada pel CF Norteño, i des de la seva remodelació ha tingut un ús intensiu per part dels esportistes.
L’Ajuntament assumirà el paper de promotor de les actuacions i com a tal serà l’entitat encarregada de planificar, redactar i executar els projectes d’obra i renovació emmarcat en l’objecte del conveni, així com de fer el seguiment tècnic de les actuacions que correspongui.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




