Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El col·lectiu Arran reivindica un atac contra la comissaria de la Policia Nacional de Maó

A través d'un video es veu com un encaputxat tira pintura i fa pintades contra la infiltració de policies

Imatge de l'encaputxat tirant pintura contra la comissaria / Redac

Imatge de l'encaputxat tirant pintura contra la comissaria

Maó

L’Organització juvenil de l'Esquerra Independentista ARRAN reivindica l’atac que ha patit aquesta matinada la Comissaria de la Policia Nacional de Maó amb diverses pintades.

En un vídeo difós a les seves xarxes socials, es veu com una persona encaputxada tira pintura contra la comissaria i fa també una pintada on es pot llegir “la infiltració és tortura” i “us les tornarem totes”.

Aquest acte vandàlic s’ha realitzat després de la difusió del reportatge “Infiltrats” de la Directa i 3Cat, on es destapa el cas de diversos policies nacionals que s’haurien infiltrat entre col·lectius d’esquerres independentistes.

El documental assenyala que un d’aquests policies seria d’origen menorquí i estaria actualment exercint a la comissaria de Maó.

El col·lectiu independentista reivindica que, amb aquesta acció, volen “denunciar la regressió dels drets i llibertats polítiques que suposa infiltrar la policia nacional als moviments socials i a l'Esquerra Independentista”. “La infiltració”, asseguren, “té l'objectiu de perseguir i controlar la dissidència política.”

Des de la Policia Nacional, pel moment, no s’han fet declaracions al respecte.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir