Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Gemma Triay inicia la temporada amb un triomf a Madrid

Fent parella amb Marta Ortega va guanyar a la dupla Ariana Sánchez-Lucía Sainz per un doble 6-4

El Madrid Arena acull la segona edició de la Hexagon Cup. / SOPA Images

El Madrid Arena acull la segona edició de la Hexagon Cup.

Maó

Bon debut de Gemma Triay a la temporada 2025. La menorquina va jugar ahir el primer partit de l’any a l’Hexagon Madrid defensant l’equip de la Rafael Nadal Academy. Triay i Marta Ortega es van imposar per un doble 6-4 a la parella formada per Ariadna Sánchez i Lucía Sainz de l’equip de Robert Lewandowsky. El partit es va disputar al Madrid Arena.

Triay i Ortega no tornaran a jugar fins divendres quan s’enfrontaran a Paula Josemaría i Alejandra Alonso de l’equip Eleven Eleven de l’actriu Eva Longoria.

D’aquesta manera, l’alaiorenca haurà jugat contra les número 1 del ranking internacional, Josemaría i Sánchez abans de començar la temporada oficial. La qual cosa li permetrà veure fins a quin punt pot lluitar per recuperar el domini d’aquest esport fent parella amb Delfi Brea.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir