Torna la Cursa de la Dona a Maó
Es farà diumenge 16 de març amb finalitat solidària

La Cursa de la Dona a Maó arriba a la seva novena edició. / Jordi Ribera

Maó
L’Ajuntament de Maó organitza la novena edició de la Cursa de la Dona, que tindrà lloc el proper diumenge16 de març i que s’emmarca en el programa d’actes del Dia de la Dona.
La cursa, que començarà a partir de les 10.00 hores, constarà de dos recorreguts, de 2,3 i de 6,9 quilòmetres, respectivament. Sortirà de l’Estació Marítima al moll de Ponent.
Es tracta d’una cursa solidària, més enllà de la reivindicació de l'igualtat de drets, els beneficis de les inscripcions aniran a favor de les associacions Aspanob i Alba.
Finalment, i com a acte de cloenda, a les 11.30 hores tindrà lloc una mostra de ball en línia. Les persones interessades poden formalitzar la seva inscripció al lloc web oficial d’Elitechip o el mateix dia de la cursa.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




