Detenen tres persones per un delicte de tràfic de drogues a Menorca
Les investigacions continuen obertes i no es descarten noves detencions
Maó
Agents del Grup d’Estupefaents de la Policia Nacional a Ciutadella i de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil a Maó han detingut 3 persones com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública, que integraven un grup que introduïa a l'illa quantitats importants de substàncies estupefaents.
La investigació, que portava per nom “Operació Box”, es va dur a terme pels dos cossos policials, i es va iniciar en detectar-se gran activitat de distribució i venda de substància estupefaent per part d'un grup de persones.
La setmana passada, a la fase d'explotació, amb el suport del Grup de Seguretat Ciutadana de la Policia Nacional i la Policia Local de Ciutadella, van procedir a la detenció de dos homes i una dona, espanyols, amb mig quilo de cànnabis que acabaven d’introduir a l’illa i que ja estava preparat per a la seva distribució.
Les investigacions continuen obertes i no es descarten noves detencions, si bé es dóna per desmantellada aquesta xarxa que es dedicava a la introducció i posterior distribució d'heroïna i marihuana i que estava establerta en una urbanització de l'extraradi de Ciutadella.